Optimální postup vývoje

obrázek matice

Nechceme jen vyvíjet, chceme dodávat. Proto věříme v agilní způsob vývoje. Tedy vývoj postavený na neustálém zlepšování.

Proč agilní přístup?

Můžete mít skvělý produkt, ale jen spokojení zákazníci z něj dělají úspěšný produkt. Proto je důležité nápad na potenciální skvělý produkt co nejdříve otestovat a začít zdokonalovat na základě zpětné vazby zákazníků. Jen tak uspokojíte jejich potřeby a uspějete na trhu.

Kdy je vhodný?

Vize businessu, produktu nebo jejich featury nejsou úplně definovány. Metoda je vhodná pro teamy, které pracují na rychle se vyvíjejících produktech, např. technologiích.

Jak my pracujeme s agilním přístupem

Od nápadu po úspěšný produkt vede dlouhá cesta. Vždy je třeba získávat zpětnou vazbu.

Na čem si zvalidujete váš nápad?

Prototyp

Jedná se o interaktivní vizualizaci vašeho produktu, která přivede váš nápad k životu. Obvykle demonstruje uživatelské toky, hlavní konstrukční prvky,vzhled a dojem z vašeho produktu.

Prototyp je vytvořen na konci fáze definice produktu, těsně před zahájením jeho vývoje. Dobrý prototyp je něco, co můžete předvést investorům a použít pro uživatelské testování, ukázky, diskuze a další.

Nyní, když jste dokázali, že váš nápad je s prototypem proveditelný, můžeme začít.

1. Prototyp
1. Prototyp
2. MVP
2. MVP
3. MLP
3. MLP

JAK TVOŘÍME PRODUKTY

Kdo zabezpečí vývoj produktu

Vývoj produktu je týmová práce. Kdo všechno je v týmu a jaká je jeho role?

PRODUKT

There is more going onUnder the surface
approach iceberg

Product Owner

Pomáhá řídit vývoj produktu a vytváří úkoly.

Partner

Osoba, která se podílí na vývoji projektu nebo je jím ovlivněna.

Designer

Vytváří optimální zážitek pro uživatele při interakci s produkty.

Tester

Odpovídá za to, že vše funguje podle očekávání

Dev Team

Dev-ops Architect

Pomáhá budovat infrastrukturu s ohledem na náklady a výkon.

Developer

Píše kód, vytváří 'business logic'
Klíčové je, aby jednotliví členové byli sehraní a vše fungovalo, jak má. K tomu je nutné zvolit správné procesy. Nejčastěji používáme SCRUM. Dodáváme tak produkty v pravidelných cyklech „sprintech”.

Jak Probíhá samotný vývoj

Tvoříme weby v cyklických 14 denních iteracích.

design image

Design

Testování uživateli
Feedback partnera
UX
UI
Porozumění
Refine
Product backlog
development image

Vývoj

Feedback partnera
Release
Monitoring
Plán
Vývoj
Testování & qa
Další sprint

Monitoring, sběr zpětné vazby, podpora

V ideálním světě vývoj vašeho produktu nikdy nekončí, protože je vždy důležité přicházet s vylepšeními. Může se stát, že potřebujete delší dobu na sběr zpětné vazby, úpravu procesů či zajištění financování.

Po tuto dobu vám aplikaci udržujeme, monitorujeme a jsme připraveni pomoci.

Copyright © 2024 All rights reserved