Sportlito

Znát pouze výsledky nestačí

Být fanouškem fotbalového týmu znamená dennodenně investovat celou řadu emocí, od nadějí přes radost, zklamání, někdy až po zoufalství nebo euforii.

Výsledné skóre pravému fanouškovi nestačí. Sportlito je zpravodajská aplikace, která přináší informace ze zápasů formou příběhů, tzv. match Stories. Tyto příběhy obsahují všechny nejzajímavější momenty zápasu zachycené těmi nejlepšími sportovními fotografy přímo na stadionech v přímém přenosu během hry.

Sportlito
Odvětví

Sport

Klient

Sportlito

Systém

Web, Android, iOS

Příběhy a emoce

Informace ze sportu jsou obvykle publikovány v neutrálním tónu, pouze číslem. Sportlito však přináší zpravodajství zaměřené na fanoušky a jejich emoce, které ke sportu neodmyslitelně patří. Když tým skóruje, fanoušek je nadšený. Aplikace mu tedy přinese informaci doplněnou zároveň i o emoji reflektující fanouškovu emoci. Toto je základní složkou celé aplikace: příběhy a emoce, které prožívá sportovní fanoušek.

screenshot of sportlito editor. Page has list of all curent stories ordered by clubs.

Implementace

Pro potřeby tohoto produktu jsme vyvinuli 3 aplikace. Klíčová část, která funguje pro všechny tři aplikace, je samozřejmě backend, který řeší zpracování vstupních informací například z Enetpulse, AFP a Reuters. Vygenerovaný obsah je poté dále přizpůsoben pro cílovou platformu a je k dispozici prostřednictvím rozhraní API pro mobilní aplikaci, CMS a budoucí partnery.

Především je nutné vypíchnout funkcionalitu titulků, které musí být pro každý tým speciálně vygenerované tak, aby uživatelům přinášely odpovídající emoce podpořené patřičným emoji. Výjimečnou funkci plní umělá inteligence, jejímž úkolem je vybrat pro daný moment tu nejlepší fotografii, a zprostředkovávat tak uživateli ten nejlepší zážitek.

1

Spolupráce

Na tomto projektu panuje velice úzká spolupráce s klientem. Jelikož se primárně jedná o MVP, tak spolupráci vedeme v týdenních iteracích a máme pravidelné schůzky, kterých se účastní i klient. Náš tým je složený z vývojářů zaměřených na Node a React s přesahem do React Native. Jako na většině našich projektů komunikace mimo schůzky probíhá především přes Slack či Google Meet video telefonáty.

2

Implementace

Základem je React native aplikace dostupná pro koncové uživatele s iOS a Android telefony. V ní si fanoušci mohou vybrat svůj tým, který chtějí sledovat, a následně dostávat informace s nejzajímavějšími momenty zápasu. Další aplikace přináší stories - nejzajímavější momenty zápasu, které lze jednoduše sdílet na sociálních médiích pomocí AMP technologií. Součástí produktu je i administrativní prostředí pro editory, kteří pouze finálně ověří, že informace budou prezentovány v požadované formě a kvalitě pro koncové uživatele.

3

Technologie

Mobilní aplikace vyvinutá pomocí React Native pro platformy iOS a Android využívá GraphQL API. Zvláštní pozornost byla věnována UI/UX aplikace (například pokročilým animacím) a výkonu. Administrativní systém pro správu obsahu je poháněn standardním React DevStackem s možnostmi spolupráce v reálném čase jako je synchronizace změn mezi editory. Celá platforma je postavena na čistě cloudovém řešení, hostovaná na AWS s minimálními provozními náklady, které přesně odpovídají využití serveru. Infrastruktura a samotné nasazení je plně automatizované pomocí CloudFormation / CDK.

purple football ball
Screenshot sportlito Gól
Screenshot of Sportlitos sunday feed. Robert Lewandowski scores four and rescues bayern munich late win over hertha berlin. 4 - 3
Screenshot of an applicattion Sportlito, Bayern Munich has won 2 - 0 and short text: Bayern Munich has a two goal cushion as Robert Lewadndowski strikes again! :D

Názor partnera

“Fanoušci nesledují sport kvůli výsledkům a statistikám. Sledují ho kvůli příběhům a emocím, které mohou prožívat společně se sportovci a ostatními fanoušky. Chtějí se především bavit. A jestli svět reklamy něco opravdu umí, tak je to právě schopnost vyprávět krátké příběhy a předávat silné emoce v poutavé a atraktivní podobě.” Antonín Parma, zakladatel.

Řešení

Během prvních 3 měsíců vývoje jsme dodali funkční prototyp pro počáteční fázi získávání investic. Prototyp byl zaměřen na získávání dat od dodavatelů třetích stran, základní zpracování do reprezentativnější formy a následné zobrazení formou stories za použití AMP technologie pro jednoduché sdílení přes internetové prohlížeče.

Následně jsme prototyp rozvíjeli do MVP formy, která dále rozšiřuje zpracování dat od dodavatelů třetích stran a předává je fanouškům v atraktivní formě v mobilní aplikaci. Dále jsme přidali i aplikaci pro správu obsahu pro sportovní editory, která je přesně přizpůsobena potřebám editorů.

Technologie

Frontend

TypeScript, React.js, React Native

Backend

Node.js, DynamoDB

na web
Také chcete úspěšnou aplikaci?Napište Nám

Copyright © 2024 All rights reserved