Volvista

Qest & Auto Průhonice

To, co na první pohled vypadá jako jednoduchá mobilní aplikace pro majitele vozů Volvo s operačním systémem iOS a Android, takzvaná Volvista, je pod kapotou dokonale vyladěný, na míru šitý CRM, který nabízí kontaktní údaje, přehledné informace o voze, upozorňuje na blížící se servisní prohlídky, ale také například umožňuje videokomunikaci mezi servisním oddělením a zákazníkem.

Volvista
Odvětví

Auto

Klient

Volvista

Systém

Web, Mobile

Výzva

Umožnění přímé komunikace mezi společností Volvo a zákazníkem

Aplikace poskytuje majitelům vozů Volvo všechny potřebné servisní informace na jednom místě. Už žádné hledání telefonních čísel na internetu: stačí otevřít aplikaci a víte, co máte dělat.

Pokud je vůz již v servisu, aplikace umožňuje odeslat servisnímu technikovi video s vysvětlením všech navrhovaných servisních úkonů. Oznámení nahlásí toto video majiteli, který se může během několika sekund rozhodnout, zda servis schválí, nebo ne.

1

PROCES

Byly provedeny rozhovory s potenciálními uživateli a zaměstnanci společnosti Auto Průhonice. Na základě výsledků těchto rozhovorů byl ve spolupráci se společností Status Quack vytvořen návrh. Aplikace byla dále napojena na interní informační systém společnosti Auto Průhonice.

2

PLATFORMA

Aplikace je postavena na modelu AWS neboli "infrastruktura jako služba". Backendová část aplikace je plně bezserverová, což pro vývojáře Qestu znamená rychlejší vývoj, téměř bezstarostnou správu infrastruktury a navíc díky Lambdě s nulovými náklady na server.

3

ŘEŠENÍ

Aplikace také připomíná řidičům Volvista vypršení platnosti jejich asistenční karty MOT nebo Volvista nebo konec záruky. Obsahuje základní informace o voze a kontakty na pracovníky Auto Průhonice a slouží také jako komunikační kanál pro sdílení nových informací.

Zkušenost

Spolupráce na Volvistovi byla jednou z našich prvních zkušeností s React Native. A protože to byla velmi pozitivní zkušenost, odstartovala novou etapu mobilního vývoje v Qestu.

Výsledek

Celý systém vyvinutý pro Auto Průhonice zahrnuje mobilní aplikaci Volvista, React Native aplikaci pro servisní techniky a administrativní systém napsaný v Reactu. Prostřednictvím tohoto administrativního systému může Auto Průhonice mobilní aplikaci spravovat, aktualizovat a přidávat nové informace.

Systém také umožňuje komunikaci se zákazníky prostřednictvím newsfeedu a servisních upomínek. Servisní aplikace umožňuje technikům nahrávat video a informovat zákazníka o plánovaných servisních úkonech.

Technologie

Frontend

React.js, React Native, Swift

Backend

Node.js, AWS, MongoDB, Kotlin

Také chcete úspěšnou aplikaci?Napište Nám

Copyright © 2024 All rights reserved